sing it for the world!

(bild på mig från dubai när jag är i öknen!)
jag har inte uppdaterat på grund av att jag har varit i DUBAI!!!! :D
o haft sommarlov, har ju haft annat för mig;) kan inte bara sitta här!
iaf så var det skit coolt i dubai, jag har badat med delfiner, åkt bil i öknen,
ridit kamel, käkat på fina restauranger, badat på hotellets vattenland,
solat och badat i poolen och i havet! :) det var 45 grader varmt i solen,
i havet var det 40 grader o de var nästan inte ens skönt, i poolen var det väl 35,
frågade hur ofta det regnar där och det var en gång var tionde år!!!
ska flytta dit! haha! sen är det 25 grader varmt där på vintern!
dit skulle jag verkligen vilja åka igen!
jag shoppade inte så mycket, köpte ett par jeans shorts med hängslen,
en väska o lite nagellack! hihihihih
men nu måste jag dra ut i det fina vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0