Dag 17- Min skola...

ahapp uppdaterar lite,
jag går andra året på s:t eskils gymnasium, skolan är väl helt okej i sig
men maten eeeeew! men så är de väl på dom flesta skolor? ;)
jag går frisörutbildningen och den linjen tycker jag är jätte bra!
älskar min handledare! och älskar min rektor! dom är dom bästa på skolan! :)
de är en ganska stor skola på bilden är de A-huset som ser lite ut som ett fängelse haha
en ligt mig iaf, sen finns det B,C,D,E,F OCH G-huset men D och E huset sitter ihop och
F huset är en gymnastiksal typ.. men a det kan kännas lite förvirrande i början, men
man lär sig snabbt vart dom olika husen ligger och vart man har lektion! ;)
till och med jag, blondinen själv, klarar ju av det så ;)
mycket mer har jag väl inte att säga :P hihih
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0