du går med blicken vänd

(rottis valp!!!!!! uuuuuuuuur gullig!! så jag bara vill äta upp den!)
idag har jag haft praktik!!! woooop,
typ de roligaste i veckan utom helg! ;)
aja i morgon så är det alltså onsdag och det innebär att vi har kunder i skolan!
sen har vi ett färg prov oxå! men det ska nog gå bra!
men iaf så har jag färgat håret idag! har min favorit färg i håret nu!!
tänker inte visa bild förns i morgon eftersom att i want to shooow it first irl! :D
happ! längtar lite till helgen faktiskt!
JUSTE! jag har köpt lite smått o gott! ;)
3 par trosor på gina 149:- och en topp för 59:- sen har jag köpt en bh på lindex för 149:-
ASSSSSSS NICE!
nä jag funderar faktiskt på att sova lite så man är utvilad till provet i morgon!
annars kanske man får hjärnsläpp! ;) haha
godnattpuss på pannan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0