finns det någon som är bättre än mig!?


skulle inte tro de va! ;)
gjorde mitt matteprov på 2 minuter och fick rätt på alla uppgifter!
fan vad jag är bra! körde bip test på idrotten, a helt ok....... not haha
sen hade jag bild o nu har jag nästan ingenting kvar att göra där!
ska plugga till färgprovet på onsdag! och sen måste jag göra en psykologi uppg.
plus ett matteprov sen är jag klar!!!!! har en svenska uppg. som jag måste göra
klart till torsdag oxå! matteprovet o psykologin får vänta till nästa vecka ;)
just nu är jag hos Marcus my man! och jag är på så bra humör! :D
kan inte sluta tänka på vilken underbar helg jag har haft!..
plus att jag har jobbat lite hemma så nu jävlar känns allt bra!!
för PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA DE GÅR BRA NU! wooooooop woop!
men nu ska jag dra! ha det underbart! pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0