sweet dreams!

slänger in ett litet inlägg innan jag går o lägger mig!
igår så färgade jag, syster o mamma ögonbrynen, eller jag
gjorde det på dom!.. plus att jag färgade mina ögonfransar!
idag har jag varit i skolan, o det var en fett onödig dag!!!!
kunde lika gärna ha stannat hemma o pluggat hela dagen ärligt talat!
trött jag blir!.... gjorde klart en svenska uppgift idag, har lagt upp ett litet plugg schema,
i morgon ska jag plugga lite svenska o matte, sen på onsdag blir det lite mera svenska
och psykologi, på fredag har jag prov i matte plus att jag förhoppningsvis tänkte göra
provet i psykologi! sen är jag klar! nej juste, måste göra klart min bild, min syster kanske kan
göra det åt mig! det är ju trots allt bara att klistra på massa tidningspapper, de är ett collage!
sen så är jag HELT klar! känns skönt eftersom att betygen sätts den sista maj! så måste
verkligen bli klar med ALLT nu! o de klarar jag nog!
nej nu ska jag sova! har ju praktik i morgon! och då ska jag klippa min mormor! hih :*
pusssssss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0