TALK TO THE FACEEEEE!

tjolahopp! har egnat min tid till att plugga den senaste tiden..
det har verkligen varit pest och pina men har lönat sig i slutändan!
fick vg i bild och ligger någonstans mellan g och vg i svenska,
fick MVG!!!! på färgprovet i frisör! men dock så gick det inte lika bra i matten... :(
buhuu... börjar nästan gråta, men ska kolla med min lärare vad jag kan
plugga på under sommaren och sedan göra provet direkt när jag börjar skolan i höst!
hoppas hoppas att jag får vg i D-kursen i frisör, fick vg i C-kursen!
känner faktiskt att det går riktigt bra nu!
taggar till onsdag när jag ska ut o äta med mina babes! det ska bli underbart!
jag köpte en tröja idag på monki för 150 kr! superduper fin var den!!
har haft en underbar helg! lite knas, men mycket underbart!
jag har även bestämt mig för att ändra min syn på livet!
vilket har gjort mig på bättre humör och fått mig på bättre tankar!
igår råkade jag även hugga mig själv med en kniv rakt i handen...
höll i en avokado och skulle hugga kniven i kärnan men missade så kniven gick igenom
avokadon o ner i handen.. gick igenom ungefär halva handen o satte sig i skelettet, så har
haft ont i alla ben i skelettet och han knappt röra handen... de ilar i skelettet enda ner till
armbågen... uuuusch! spyr nästan när jag tänker på de!.. blä.. men har plåstrat om mig själv
så nu ska de nog läka o bli bra!
men nu börjar klockan bli lite för mycket så ska faktiskt ta att sova nu,
för i morgon är det praktik och det skönaste är att alla betygen är satta nu
och jag behöver inte tänka på något plugg nu!!!!!!! åååååh så skönT!
nej nu blire sovtajm! ;)
godnatt! puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0