YES the party is rocking!

ja jag har alltså gjort en rosa slinga, och är skit nöjd!
idag så har jag varit i skolan, hade en kund! gjorde slingor i hätta!
det blev jätte bra! sen så hade vi ju prov oxå! och det kändes bra!
sen har jag kollat på film med min syster, varit ute och gått och bara tagit
det lugnt! det har varit en bra dag helt enkelt! :D
ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt hade jag tänkt! det ska bli RRRiktigt skönT!
var ute och gick med stina förut, hon har ju skaffat hund! Äzter heter den,
och min hund zingo ville såklart följa med, tror han blev lite kär! ;) haha
fast han har ju sin tjej på baksidan som oxå är en svart labrador fast en tjej dåra!
och henne är han väldigt förtjust i!  haha min lilla tjejtjusare! ;)
nej nu får de vara nog med blogg idag!
pusssssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0