17 November 1993!


17 November 2010!
happ fyller 17 idag då!
jag har fått lite pengar av mamma o pappa så
jag kan köpa ett par jeans som jag vill ha!
sen så har jag fått en mascara, ett armband och
en mobil " HTC Wildfire " som min syster, fast en vit!
NIIIIIICE! förlåt malin, men min är snyggare! haha
sen så har jag fått 2 bh'ar av älsklings marcus och dom är jätte fina!
jag är skit glad över presenterna!
haft en bra dag!! sweet 17! men en värdelös ålder! haha
tack alla för jätte bra o fina presenter! L-O-V-E
(på bilden har jag lånat emmas löshår! funderar på att köpa men vet inte hihi)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih lovisa i långt hår :$

2010-11-17 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0