ROCK'N'ROLL!

rock and roll! fan va bra jag är!
tog bara typ 100 år innan jag fattade hur
men ändrade designen, satte in header o blablabla!
höll på att bli riktigt irriterad ett tag!
men nu är de fixat, inte snyggaste!
men den duger! helt klart!
idag i skolan gjorde vi loops..
jätte svårt!!!!!
det gjorde vi hela dagen! började halv 9 och slutade 2,
hade buffert annars hade jag fått sluta 4!
när jag kom hem beställde jag en bok som jag
måste ha för att få ta gesällen ( "frisör provet" ).
jag måste jobba 3000 arbetstimmar innan jag får ta den!
det är skit mycket!!!!!! aja de är väl bara att göra!
nej nu ska jag sova! jag är jätte trött! usch!
fattar inte varför!.. 
godnatt!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0